Ariana dla WS | Blogger | X X

26 lutego 2018

Azjatyckie zakupy { k-pop } - Kim Jonghyun "BASE" ( azjatyckizakatek.pl ) + krótka recenzja transakcji


Na temat tej płyty zamierzałam napisać już dawno temu, ale długo się zbierałam z przesłaniem zdjęć, które poniżej załączę.

W podsumowaniu umieszczę opinię na temat stronki, z której zamawiałam oraz samej płyty.

Płytę BASE zamówiłam 12 lutego 2015 roku za pośrednictwem strony azjatyckizakatek.pl. Dotarła do mnie dokładnie 4 kwietnia 2015 roku, czyli stosunkowo szybko, jak na przesyłkę z Korei.

Cena tej płyty w tamtym czasie wynosiła 83 złote z przesyłką.

Cała transakcja odbyła się sprawnie i bez jakichkolwiek problemów. Mogę więc polecić tę stronkę na osób interesujących się k-pop'em jak i kulturą Azji, bo płyty to nie jest jedyny dostępny na tej stronce towar.

A w kwestii płyty.

BASE jest to pierwszy mini album Kim Jonghyuna, jednego z pięciu członków zespołu SHINee ( znam obecną sytuację, ale dla mnie on zawsze będzie już częścią tej wspaniałej całości, jaką tworzyli, dlatego odnoszę się w czasie obecnym) wydany 12 stycznia 2015r. Wszystkie piosenki pochodzące z tego albumu zostały w całości bądź częściowo napisane właśnie przez Jonghyun'a, część z nich również skomponował. Lista piosenek wygląda następująco:

1."Déjà-Boo" (kor. 데자-부 (Déjà-Boo)) (feat. Zion.T)

2."Crazy (Guilty Pleasure)" (feat. Iron)

3."Hallelujah" (kor. 할렐루야 (Hallelujah))

4."Love Belt" (feat. Younha)

5."NEON"

6."MONO-Drama" (kor. 일인극 (MONO-Drama)

7."Beautiful Tonight" (kor. 시간이 늦었어 (Beautiful Tonight

8."Fortune Cookie" (kor. 포춘쿠키 (Fortune Cookie)) - jako bonusowy utwór.

Nie zamierzam zagłębiać się szczegółowo w styl muzyczny (każdy zainteresowany z pewnością wie czego się pod tym względem spodziewać).

Do piosenki "Crazy" ukazał się teledysk, natomiast do "Hallelujah" możemy obejrzeć filmik z sali treningowej z układem tanecznym (czysty dźwiękowo, jeśli mogę tak to określić) oba są dostępne na YT.

Album poza samymi pineskami zawiera również photobook oraz w jednym na cztery albumy można znaleźć kartę kolekcjonerską z notką od artysty, oraz autografem (zaliczam się do tych szczęśliwców).

Mogłabym powiedzieć wiele rzeczy dotyczących płyty, jak i jej promocji, ale nie każdy chce o tym czytać.

Trochę ciężko jest mi pisać o jego twórczości przez wzgląd na wydarzenia z grudnia ubiegłego roku i ciężko mi się wysłowić na ten temat, ale warto wspomnieć, iż Jonghyun długo walczył i dużo cierpiał. Nawet w wywiadach dotyczących tego albumu można było to odczuć, tak, więc jeśli są tu jacyś hejterzy jego osoby bądź fandomu ( a może się tak zdarzyć) proszę o niekomentowanie i zachowanie swojej niechęci samym sobie.

Jeśli chodzi o moją opinię tego albumu. Photobook mi się spodobał, jeśli porównamy go z ACE Taemin'a (a jest on moim UB), jest zdecydowanie lepszy. Obie karty kolekcjonerskie są ciekawe, a jeśli chodzi o piosenki, są one małym miszmaszem rytmicznej dosyć chwytliwej melodii (Déjà-Boo), jak i chwytających za serce ballad (Hallelujah). Wydaje mi się, że wiele osób interesujących się zespołem SHINee i innym podobnym pod względem muzycznym zespołem, znalazłoby tutaj coś dla siebie.

zdjęcia mojego egzemplarza: 
W gratisie dostałam naklejkę (zdjęcie w foli z pandą)


 
Posumowanie:

azjatyckizakatek.pl
czas oczekiwania na przesyłkę:  5/6
przebieg transakcji: 6/6
zabezpieczenie przesyłki: 6/6 (miałam problem z jej rozpakowaniem) 
cena: umiarkowana

album BASE
piosenki: 4-5/6
photobook: 5/6
karta kolekcjonerska: 6/6

Pamiętaj, że jest to tylko i wyłącznie moja opinia. Każdy ma swój własny gust i upodobania, więc moja opinia nie musi być zgodna z Twoją. Moją ocenę traktuj, więc jako drobną sugestię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz