Ariana dla WS | Blogger | X X

3 lutego 2017

Film: Assassin's Creed (2016)

Co ja mogłabym tu powiedzieć? Film ten z pewnością ma duże zainteresowanie wśród osób grających w gry o tej samej nazwie. Jednak ja zwolenniczką tego filmu zbytnio nie jestem... Z grą nie miałam nic do czynienia, ale według osoby, która często sobie w nią pogrywa, wiem, że film jest" fajny/ciekawy". Ja nie bardzo mogę to powiedzieć... Przyznaję efekty w filmie, były ciekawe (byłam na wersji w 3D), niektóre sceny przypadły mi do gustu, ale szczerze? Nie było ich wiele. Assassin's Creed w mojej opinii jest filmem bardzo przewidywalnym, lekko monotonnym i w zasadzie... nudnym. Wiem, że wiele osób się z tym może nie zgodzić, ale co jest waszym zdaniem w nim takiego ciekawego? Mnie podobało się te płynne "przenoszenie" do przeszłości i to jak został zaprezentowany tamten okres, ale tylko tyle jestem w stanie powiedzieć. Film wydaje mi się, że nawiązuje po prostu za bardzo do gry, nie dodając tym samym żadnej ciekawszej rozmowy czy akcji, poza niemal nieskończonym szukaniem jabłka i walk z tym związanych. Dla mnie, chociaż lubię tego typu filmy, ten nie bardzo mi przypasował w odróżnieniu od np. Warecraft'a, chociaż w jego przypadku również nie miałam styczności z grą.


Tak więc podsumowując, moją krótką opinię na ten temat: Film można obejrzeć, ale nie jest on jakąś szczególną rewelacją. Polecam go przede wszystkim miłośnikom gry.

 

Moja ocena: 3/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz